Friday, March 10, 2017

GOD AND MAN

                                                          मलाइ चिन्न सकेनौ 

 एक जना बिष्णु नाम गरेका भक्त बसमा तिर्थ जादै थिए। दुई दिनको बस यात्रामा भगवानको मात्रै नाम जपिरहन्थे। पहाडको बाटो सानो र निकै घुमाउरो थियो। साउनको महिना थियो, पानि  परिरहेको थियो। अचानक बस रोकियो। अघिल्तिर पहिरो खसेको थियो।  बस भित्रका सबै मानिश बाहिर निस्किए। बिष्णु मन्त्र जपेर भित्रै बसिरहे। एक जनाले बिष्णुलाइ बाहिर निस्केर सुरक्षित स्थानमा जान भन्यो। विष्णुले भन्यो - मेरो भगवानले मलाइ बचाउन आउछन भनि बसिरहे।   बस बिस्तारै नदीमा खस्यो। बस एकातिर खस्यो ,बिष्णु उछिट्टिएर नदीमा पुगे । बिष्णुको उद्दार गर्न डुंगा आयो।  मलाइ मेरो भगवानले  रक्षा गर्छन तिमि जाउ। डुंगा फर्कियो। बिष्णु नदीमा डुब्दै थिए , आकाशबाट हेलिकप्टरले डोरी झार्यो। मलाई प्रभुले बचाउन आउछन भनेर डोरी समाएन। हेलिकप्टर फर्कियो अन्तत बिष्णुको डुबेर मृत्यु भयो। 
 मृत्यु  पश्चात स्वर्गमा बिष्णुलाइ  भगवानले दर्शन दिन्छन। बिष्णु रिषले चुर हुदै भन्छ - म जस्तो भक्त यो संसारमा को छ ?  मेरो भगवान ले मलाइ बचाउन आउछन  भनेर तेत्रो बिश्वास गरेको ब्यर्थ भो। 
भगवान मुसुक्क मुस्काउदै भन्छन- हेर बिष्णु… म यत्रा तत्र छु, तिमिले मलाई चिनेनौ। तिमि  बसबाट खस्ने बेलामा बाहिर निस्क भनेर बोलाउने मा नै थिए। डुंगा लिएर आउने मा नै थिए र हेलिकप्टरबाट डोरी समाउ भनेर भन्ने पनि मा नै थिए। अब भन दोष कसको ? म  हरेक रुपमा मेरा भक्तहरुको सहयोग गर्न पुग्छु। केबल मलाई चिन्न सक्नु पर्छ भक्त । 
                                      -ललित (lalit khadka)
  

2 comments:

स्वयम्बर

 देवता र दानव बिच युद्ध पश्चात् यौटा सम्झौता हुन्छ समुन्द्र मन्थन बाट प्राप्त अमृत बराबर बाड्ने। समुन्द्र मन्थनको लागि बिष्णु भग्वानले गरुड ...